Az internetkapcsolata megszakadt, kérjük, ellenőrizze az internetkapcsolatát, frissítse az oldalt, és próbálja meg újra a műveletet.
Hiba történt a kérése feldolgozása során, kérjük, frissítse az oldalt, és próbálja meg újra.
tanácsadás

Műszakos munka

A műszakos munka nagyon megerőltető, és nehezebb összeegyeztetni a rendszeres étrenddel és az elegendő alvással. Úgy döntött, hogy megváltoztatja saját életét, így meg tudja csinálni. Mindenekelőtt gondoljon arra, hogy eleget aludjon. Ha napközben aludnia kell, szerezzen be sötétítőfüggönyt, füldugót, bármit, ami segít elaludni. Lefekvés előtt hallgasson nyugtató zenét, végezzen légzőgyakorlatokat, meditáljon. Ne feledje, hogy az alvás az egészség egyik alapvető építőköve.

 

Az ételek esetében nem számít, hogy mikor kel fel vagy fekszik le. Ami számít, hogy az első étkezés az ébredést követő 30 percen belül következzen. Következő étkezések 2,5 - 4 órás időközönként, a programtól függően (S, M, L). Ha Önnek a szokásosnál is hosszabb napja van, egyen több egyéni étkezést. A következő napon, amikor pihen, az étkezések száma kisebb lesz. Ha az ételek száma nem egyezik, vegye fel velünk a kapcsolatot, és rendelünk annyit, hogy elegendő legyen.

Nem találta meg a választ? Írjon nekünk!