Francia keto diéta

< az összes kérdés megtekintése

Sportolhatok a Prodietix diéta alatt?

Kérdés:

Sportolhatok a Prodietix diéta alatt?

Válasz:

Nem szeretnénk senkinek megtiltani a sportolást, mert nagyon mindannyiunk számára az életben. De... különbséget kell tenni a különböző fizikai aktivitások között (aerob és anaerob). Nem jó ötlet új tevékenységeket, sportot kezdeni a diéta alatt, olyanokat amelyeket előzőleg legalább 3 hónapig nem csinált. A sportolást inkább a diéta második és harmadik fázisában ajánljuk. A diéta mellett inkább az aerob fizikai aktivitásokat végezze. Olyan mozgásról van szó amely a maximális pulzus 60% -70%-át teszi ki. Ezt pontosan sport laboratóriumban lehet lemérni, vagy az interneten találhat=o különböző képletek segítségével. Egyszerűen fogalmazva, olyan edzésről van szó amely közben nyugodtan tudunk beszélni, légzési nehézségek nélkül és a szervezet is felmelegszik. Sokan meglepődnek hogy az aerob mozgás közé soroljuk a gyors sétát vagy az otthoni takarítást is. Ezzel ellentétnebn a legtobb túlsúlyos ember számára a futás túl nagy terhelést jelent, ezért a fogyókúrázához nem megfelelő. Ezen aktivitások közé tartozik például az úszás, sétálás (nordic walking), lassú futás (kocogás), kerékpározás, sífutás, evezés, korcsolyázás és rengeteg más. A sporttevékenységnek 45 percnél hosszabbnak kellene lennie. Átlagban csak 20 perc folyamatos aerob aktivitás után tér át a test a szénhidrátok (konkrétan a glikogént) égetéséről a zsírállomány égetésére. Az anaerob tevékenységek nem megfelelőek a diétázás alatt. De fontos hogy minden konkrét aktivitást külön megítéljük. Milyen hosszú, összetett vagy izolált (milyen izmokat használunk edzés közben) milyen terhelés alatt, mennyi az ismétlés, milyen a szívritmus... Nem jó ha laktát termelődik a szervezetben. Ebben az estben az izmokat elárasztja a tejsav, ami másnap izomláz formájában érzékelhető. Az ilyen állapot regenerálására nem csak fehérjere, de szénhidrátra (2,5x több mint fehérje) is szüksége van a szervezetnek a proteines diéta pedig alacsony szénhidrát tartalmú. A testnek a glikogént fehérjéből vagy zsírból kell átalakitánia. Természetesen Önön múlik hogy milyen sportot választ a proteines diéta mellett, érdemes figyelembe venni hogy a test fogyni, és izomzatot képezni egyszerre nem tud. Ezért a legjobb egyszerre csak egy célt választani. Először csökkenteni a zsírt és csak ezután építeni az izmokat.


Kérdése van?

Ne habozzon írni nekünk, örömmel tájékoztatjuk Önt.

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Számolja ki, mennyit fogyhat és versenyezzen összesen 1,3 millió Ft értékű nyereményekért!

Szeretne többet tudni? Tekintse meg a versenyszabályzatot.

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval