Francia keto diéta

< az összes kérdés megtekintése

Sportolhatok a Prodietix diéta alatt?

Kérdés:

Sportolhatok a Prodietix diéta alatt?

Válasz:

Nem szeretnénk senkinek megtiltani a sportolást, mert nagyon mindannyiunk számára az életben. De... különbséget kell tenni a különböző fizikai aktivitások között (aerob és anaerob). Nem jó ötlet új tevékenységeket, sportot kezdeni a diéta alatt, olyanokat amelyeket előzőleg legalább 3 hónapig nem csinált. A sportolást inkább a diéta második és harmadik fázisában ajánljuk. A diéta mellett inkább az aerob fizikai aktivitásokat végezze. Olyan mozgásról van szó amely a maximális pulzus 60% -70%-át teszi ki. Ezt pontosan sport laboratóriumban lehet lemérni, vagy az interneten találhat=o különböző képletek segítségével. Egyszerűen fogalmazva, olyan edzésről van szó amely közben nyugodtan tudunk beszélni, légzési nehézségek nélkül és a szervezet is felmelegszik. Sokan meglepődnek hogy az aerob mozgás közé soroljuk a gyors sétát vagy az otthoni takarítást is. Ezzel ellentétnebn a legtobb túlsúlyos ember számára a futás túl nagy terhelést jelent, ezért a fogyókúrázához nem megfelelő. Ezen aktivitások közé tartozik például az úszás, sétálás (nordic walking), lassú futás (kocogás), kerékpározás, sífutás, evezés, korcsolyázás és rengeteg más. A sporttevékenységnek 45 percnél hosszabbnak kellene lennie. Átlagban csak 20 perc folyamatos aerob aktivitás után tér át a test a szénhidrátok (konkrétan a glikogént) égetéséről a zsírállomány égetésére. Az anaerob tevékenységek nem megfelelőek a diétázás alatt. De fontos hogy minden konkrét aktivitást külön megítéljük. Milyen hosszú, összetett vagy izolált (milyen izmokat használunk edzés közben) milyen terhelés alatt, mennyi az ismétlés, milyen a szívritmus... Nem jó ha laktát termelődik a szervezetben. Ebben az estben az izmokat elárasztja a tejsav, ami másnap izomláz formájában érzékelhető. Az ilyen állapot regenerálására nem csak fehérjere, de szénhidrátra (2,5x több mint fehérje) is szüksége van a szervezetnek a proteines diéta pedig alacsony szénhidrát tartalmú. A testnek a glikogént fehérjéből vagy zsírból kell átalakitánia. Természetesen Önön múlik hogy milyen sportot választ a proteines diéta mellett, érdemes figyelembe venni hogy a test fogyni, és izomzatot képezni egyszerre nem tud. Ezért a legjobb egyszerre csak egy célt választani. Először csökkenteni a zsírt és csak ezután építeni az izmokat.


Kérdése van?

Ne habozzon írni nekünk, örömmel tájékoztatjuk Önt.

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval