Francia keto diéta

Tisztelt vásárlóink. 

Értesiteni szeretnénk Önöket , hogy a rendelések kiszállítása 2-3 nap késéssel történik. A késésért szíves elnézésüket és megértésüket kérjük.

Jojó hatás a protein diéta után

              

Attól fél, hogy a fehérje diéta után jön a jojó hatás és a nehezen leadott kilók visszatérnek? Sok mítosz és valótlanság van a jojó-effektus mögött. Ahhoz, hogy megértsük mi az igazság, meg kell értenünk, hogy a jojó-effektus nem egy olyan jelenség, amely a semmiből fog megjelenni. Még a kilogrammoknak sincs erejük visszatérni a közbeavatkozásunk nélkül. Ezenkívül a jojó hatás nemcsak a keto étrendhez kapcsolódik, hanem a (nem csak) célzott fogyás bármilyen formájához. Tehát miről is van szó?

A jojó hatással leggyakrabban olyan állapot fejezhető ki, amikor a fogyás után egy idő után a kilók visszatérnek. Ezért tanácsos, hogy ne térjen vissza az eredeti étrendhez és az egészségtelen életmódhoz, amely miatt túlsúly keletkezett. Az étrendnek oktató jellegűnek kell lennie, és annak befejezése után folytatni kell az újonnan megtanult szokásokat. Ezért a diéta befejezése után is tanácsos professzionális táplálkozási tanácsokat igénybe venni, amelyek ingyenesek azoknak az ügyfeleknek, akik befejezték a Prodietix csökkentő étrendet. 

A Prodietix fehérje diéta alapvető szabályai a következők:

1. Minőségi ivási rendszer, amely főleg vízen alapul (vagy ihat gyógynövényes cukrozatlan teát)

2. Legalább 300–500 g zöldségfogyasztás naponta

3. Az étkezések közötti rendszeresség

Ez a három szabály az egészséges életmód alapvető építőkövei közé tartozik. Szükséges továbbá a megfelelő élelmiszer-összetétel és a rendszeres testmozgás hozzáadása, ami a legjobb megelőzés a hízás ellen. Ideális az aerob tevékenység (úszás, gyaloglás, futás, kerékpározás, korcsolyázás...), amely hatékonyan égeti a zsírt, erősíti a keringést és az immunrendszert, javítja a mentális állapotot és sok más pozitívumot hoz. Nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy minőségi és elegendő alvásra van szükségünk.

Milyen ételeket kell kerüljünk?

  • Fehér kenyér, és egyéb búzaliszt alapú termékek

  • Cukrozott limonádék, sör, erős alkohol

  • Gyenge minőségű kolbász és virsli alacsony hústartalommal, magas zsírtartalommal (egy pillantás alatt látható, és az értékeket általában megadják)

  • Rántott hús és köret

  • Majonéz termékek (szendvicsek és ínyenc saláták)

  • Sózott extrudált termékek (chips és más sós snackek)

Figyelembe kell vegyük a pszichét is, amely szerepet játszhat a kilók felhízásában és leadásában. Az embernek képesnek kell lennie kellemessé tenni és élvezni az életet. A fent említett élelmiszertípusok egészségtelenek, de nem mérgezőek. Időnkénti fogyasztásuk nem zavarja az étrendet és a testsúly fenntartását. Minden az egyensúly kérdése az energia bevitel és -kiadás között. Ha a fehérje diétával történő fogyás mellett megváltoztathatja néhány régi szokását, amelyek túlsúlyt eredményeztek, akkor sokáig gond nélkül meg fogja tartani a súlyát.

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval