Francia keto diéta

 Akció 5.12. és 5.21 között! 25% kedvezmény minden diétás programra! Érkezzen lefogyni a nyári napokra!

Hogyan lehet fogyni edzés nélkül - és egyáltalán lehetséges?

A rendszeres testmozgás nagyon hasznos az egészséges életmód szempontjából. A testmozgás felgyorsítja az anyagcserét, hidratálja a testet, oxigént ad az agynak, és segít fenntartani az optimális súlyt. Sportolni azonban nem mindenki tud. A betegség, az egészségi hátrányok vagy az elhízás komoly tényezők, amelyek szó szerint akadályozzák a testmozgást. A mozgáshoz való pozitív hozzáállást, amelyet már kiskortól kezdve ápolni kell, sajnos nem magától értetődő. Ha a mozgáshoz való viszonya többé-kevésbé bonyolult, de még mindig az álomalakjára vágyik, ne essen kétségbe. Mozgás nélkül is nagyon könnyen lefogyhat. Csak annyit kell tennie, hogy módosítja étrendjét amellyel felgyorsítja az anyagcserét, és ezzel elindul egy olyan folyamat a testében, amely elkezd fogyni Ön helyett.

Ketózis - kalória égető

A 21. században a fogyás forradalmi módja a keto étrend, amelyet a Harvard professzora, Georg L. Blackburn mutatott be. Kutatásai során képes volt meghatározni a testben egy természetes folyamatot, amelyet "ketózisnak" neveznek, amelyben a test energiaforrásként "keton testeket" használ fel, amelyek a zsírsejtek lebomlásával jönnek létre. A keto diétával történő fogyás varázsa abban rejlik, hogy elegendő mennyiségű fehérje van az étrendben, minimalizálja a szénhidrátbevitelt, az ásványi anyagok, vitaminok és tápanyagok kiegyensúlyozott arányát és a megfelelő ivási rendszert. Néhány napos keto diéta után a test saját zsírraktárait kezdi használni energiaforrásként, anélkül, hogy ezzel egyidejűleg, mint sok más étrend mellett, elkezdene fogyni az izomtömeg. Az izomképződés alapja az éppen elegendő fehérje, ugyanakkor az izomtömeg a testünk egyik legnagyobb zsírégetője.

Gyors fogyás a keto diétával

Amint a ketózis folyamata megindul a testben, a zsír gyorsan csökken, de az izomtömeg nem vész el. Ez a fenntartható fogyás és a jo-jo effektus kockázatának minimalizálásának titka. A diéta során a rendszeres étkezés fokozatos hozzáadásával a test megszokja a normális étrendet, és képes megbirkózni az energiaellátással.

A ketózisban a test nemcsak a bőr alatti, hanem a zsigeri zsírt is elveszíti, ami túlzott mennyiségben nagyon veszélyes a szervezetre. Optimális súly esetén a zsír a szervek védelmét szolgálja, de elhízás esetén a zsír a szerveken keresztül nő, ami lelassítja és összességében veszélyezteti megfelelő működésüket. A zsírfelesleg miatt számos civilizációs betegségnek fennáll a veszélye, szerveink és általános egészségi állapotunk veszélyben van.

Mikor láthatom a fogyás eredményét?

A diéta programjának betartása, az ételek közötti rendszeres intervallum betartása, az ivási rendszer és a speciálisan elkészített keto étkezéseknek köszönhetően az Ön ideális súlya hetek alatt elérhető. Mindez a kiválasztott étrend hosszától, a leadni kívánt kilogrammtól és határozott akarattól függ. A Keto-étrendnek az az előnye a hagyományos diétás programokkal szemben, hogy a test számára természetes, és nem éhezésen alapszik, éppen ellenkezőleg. Az elegendő adag rendszeres időközönként segít elűzni az étvágyat, az éhséget és az édesség iránti vágyat. Ezen felül kiegészítheti az adagokat a megengedett zöldségekkel. Bónuszként sokkal több energiát és jó hangulatot érez majd, javítja az alvás minőségét, és a keto diéta során végbemenő természetes méregtelenítésnek köszönhetően kizárja szervezetéből a hosszú távon mérgező anyagokat.

Miért hízunk?

Az egészségtelen életmód, a stressz, az ülő munka, a kiegyensúlyozatlan étrend és természetesen számos betegség járul hozzá leginkább a súlygyarapodáshoz. Az egészségesebb életmód érdekében jó az olajban sült és zsíros ételeket, a felvágottakat és a mesterséges cukrokat kizárni étrendünkből, amelyek nemcsak az édes finomságokban rejlenek, hanem jó adag szénsavas ital és limonádé is tartalmazza ezeket az összetevőket. Jó elkerülni őket teljesen, vagy minimálisra csökkenteni.

A test az életmód, a mentális jólét, az egészség és a fizikai állapot tükre. E tényezők mindegyikének más és más hatása van a testre, és jó mindegyiket figyelembe venni, mert befolyásolják és kiegészítik egymást. Az egészséges életmód magában foglalja a kiegyensúlyozott étrendet, az ivási rendszert, a friss levegőn való tartózkodást, a pihenést és a sok alvást.

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval