Francia keto diéta

Hogyan fogyjunk a comb és a vádli környékéről?

Szép lábakat, szilárd combokat és kidolgozott vádlikat szeretne? Megmutatjuk, hogyan lehet hatékonyan fogyni az étrend módosításával, és milyen sport segít megerősíteni és formálni a lábizmait.

A comb területén a leggyakrabban a "körte" típusú alaknál telepszik le a zsír. Kisebb mértékben a lábaknál való zsírlerakódás csak optikai aránytalansághoz vezethet, de a túlsúly és a lábak túlterhelése olyan egészségügyi komplikációkhoz is vezethet, mint a visszér, duzzanat, sípcsont-fekély vagy ízületi problémák. Ezért a legjobb, ha a fogyást egészben közelítjük meg. Az étrend módosításával felgyorsíthatja az anyagcserét, és a mozgás segítségével izmokat tud építeni és formálhatja a lábait.

A kiegyensúlyozott étrend nagy szerepet játszik az életünkben. Valóban azzá leszünk, amiket eszünk, és annak megfelelően is érezzük magunkat, amit  testünknek (nem) adunk meg. A kiegyensúlyozott étrendnek ezért minden ízlésünket ki kell elégítenie, és kiegyensúlyozottnak kell lennie, hogy esténként nekívánjunk édességeket. Fontos, hogy a testet a nap folyamán rendszeresen tápláljuk, ne éhezzünk, és ne próbáljuk utol érni a kalóriahiányt este lefekvés előtt. Az emberek nagyon gyakran meglepődnek azon, hogy diéta közben gyakrabban esznek, mint megszokták, miközben a derék és a csípő centimétereik sikeresen csökkennek. A szervezet hajlamos a "rosszabb időkre" tárolni a zsírt amikor hiányosságot érez. Ha a nap folyamán nincs ideje és éhségtől szenved, nemcsak hogy nem fog fogyni, hanem az esténként elfogyasztottak nagy részét a szervezet zsírkészlet formájában tárolja. Ha a rendszeres étrend segítség nélkül kezelhetetlen az Ön számára, próbálja ki a Prodietix keto diéta programot. Az ételek egyszerű elkészítésének köszönhetően elegendő ideje lesz arra, hogy minden szükséges energiát fordítson átalakulásához, megtanulja az étkezés rendszerességét, és táplálkozási tanácsadóink mindig segítségére lesznek. Ne felejtse el a megfelelő ivási rendszert. Cserélje le a cukros, kólás italokat és gyümölcsleveket sima vízre és cukrozatlan teára. Legalább napi 2 litert szükséges inni.

Mozgásszegény életmódot folytat és szenved a nehéz lábak érzésétől? Próbálja a rendszeres testmozgást beépíteni a napi rutinjába. A rendszeres reggeli séta segíti az anyagcseréjét a nap elejétől kezdve, jobban fogja érezni magát és az oxigén serkenti az agy működését, jobban teljesít majd. Az esti munka utáni sétával megtisztítja gondolatait, és kinyújtja a merev végtagokat. A fogyásra remek a futás, nordic walking, görkorcsolyázás és a tánc is. A kardio aktivitásokhoz erősítő edzéseket is bevezethet. A klasszikus és széles guggolás nagyon hatékony a combok erősítésére. A vádli formázására nagyszerű a lábujjhegyen guggolás, emelkedés. Ezt a gyakorlatot sokféleképpen lehet megtenni, az alap gyakorlathoz legyenek a lábak a váll szélességében. A haladó verzió széles guggolásban végrehajtott. Ebbe a pozícióba úgy juthat el, ha széles terpeszből guggol, megtartja a pozíciót, és egyszerre vagy felváltva emeli fel a sarkát. Ezen gyakorlatok után ne felejtse el alaposan megnyújtani az izmait, hogy elkerülje a görcsöket.

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval