Francia keto diéta

Tisztelt vásárlóink. 

Értesiteni szeretnénk Önöket , hogy a rendelések kiszállítása 2-3 nap késéssel történik. A késésért szíves elnézésüket és megértésüket kérjük.

Fogyás sétával

A gyaloglást gyakran alábecsülik sportként vagy fogyókúrás módszerként, pedig ez az egyik legtermészetesebb mozgás, amely bármely életkorban megfelelő. Segít az anyagcseréjének serkentésében, a fogyásban és a testsúly fenntartásában, megtisztítja gondolatait, és formába hozza. Ha ülő munkája van, néhány plusz kiló és a sporttal való kapcsolata fagyponthoz érkezett, kezdjen el rendszeresen sétálni. Meglátja, hogy hamarosan sokkal jobban fogja érezni magát a testében.

A test és a lélek egészsége

A gyaloglás emberiségünk számára természetes közlekedési mód volt egyik helyről a másikra. Manapság egyre gyorsabban növekszik az igény az egyik helyről a másikra való eljutásra, ezért gyaloglás helyett más közlekedési eszközöket választunk. Az ingázás gyakori a munka során, a munkaidő "ülő" helyzetben telik és hosszú, és az otthonon kívüli tevékenységek lehetetlensége miatt sokkal kevesebbet mozogunk. A mozgás azonban természetes és nagyon szükséges testünk számára. Ha valaha úgy érzi, hogy minden Önre zúdul, és a fejben lévő negatív gondolatok nem múlnak és nem tűnnek el, menjen el sétálni. A friss levegőn járás oxigénhez juttatja az agyat és a testet, kellemes mozgással felszabadítja a feszültséget és a stresszt a testében. Ezenkívül a gyaloglás endorfinokat is felszabadít testünkben - a boldogság hormonjait. Még egy gyors, tíz perces sétáról is felfrissülve tér vissza, fülig érő mosollyal. Ezenkívül az endorfinok segítenek csökkenteni a stressz hormon (kortizol) szintjét a szervezetben.

Sétáljon bottal!

Egyre népszerűbb a "nordic walking", amely egy dinamikus gyakorlat és magában foglalja az egész test mozgásszervi rendszerét. Ezt a fajta sétát speciális sportbotokkal hajtják végre. Aki még nem próbálta ki a nordic walking botokat, tévesen azt gondolhatja, hogy "megkönnyíthetik" a mozgást, és a teste aligha veszi majd észre. De az igazság az, hogy a sportbotoknak köszönhetően enyhíti az alsó végtagok terhelését, és többet használja a kezét és a hátát. Higgye el, hogy a megfelelő technikával alaposan megizzasztja, és a rendszeres nordic walking segítségével a kilók maguktól csökkennek.

Támogassa a fogyást diétával

Az egészséges életmód része nemcsak a testmozgás, hanem a kiegyensúlyozott és változatos étrend, a sok folyadék és a rendszeres alvás is. Ha zavarják a plusz kilók, próbálja ki diétaprogramunkat, amely segít beállítani a megfelelő álomsúlyt, és megtanítja rendszeresen enni mérsékelt adagokban. Ha kombinálja a sétákat és a keto diétát, néhány hét múlva eredményeket fog látni, és a fogyása hatékony lesz. Még akkor is, ha nem akar ragaszkodni a keto étrendhez, javasoljuk, hogy az étrendbe iktasson be fehérjét a megfelelő izomépítés és regeneráció érdekében, rengeteg friss és főtt zöldséget, és természetesen vizet a folyadékpótláshoz.

Mennyi lépést tegyünk meg?

Kétféleképpen közelítheti meg a gyaloglást - számolja meg lépéseit egy fitneszóra vagy alkalmazás segítségével, vagy járjon annyit, amennyit éppen jónak érez. A lépések számlálása nagyszerű motiváció, és segít a heti elegendő mozgás figyelemmel kísérésében. Ajánlatos, hogy a nőknek napi 6 - 8 ezer, a férfiaknak 8 - 10 ezer lépést kell tenniük. A gyaloglás teljes "tudománya" azonban összetettebb - az út hosszától és nehézségétől, a tempó sebességétől függ, vagy a lépések egész napra el vannak-e osztva, vagy egyszerre járja-e őket... Azok számára, akiket ez a "bűvös szám" jobban stresszel, javasoljuk, hogy a rendszerességre koncentráljanak. Minden reggel és este elmehet sétálni 10 percig, vagy hetente háromszor 20 percig. Fontos, hogy élvezze a gyaloglást, és hazatérjen azzal az érzéssel, hogy valami különlegeset tesz az egészsége érdekében.

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval