Francia keto diéta

Egészséges vacsora fogyáshoz

A megfelelő esti szokások segítenek a fogyásban, az ideális testsúly fenntartásában és a jobb alvásban. Ha az egész napos nem étkezők közé tartozik, és a kalóriadeficitet éjszakára pótolja, vagy ha szeretne egészséges receptekkel inspirálódni, akkor jó helyen van!

A test elégedettsége érdekében a nap folyamán rendszeres, mérsékelt adagokban kell étkezni. Ez az egyetlen módja az összes szükséges tápanyag megszerzésére, így nem érez majd szükséget a zsírokat "későbbre" tartalékba helyezni. Úgy érzi, hogy keveset eszik, de folyamatosan hízik? Sokan, akik sikeresen teljesítik a keto diéta programot, meglepődnek azon, hogy mennyi ételt fogyaszthatnak naponta, fogyás közben. A gyakori rossz szokások közé tartozik a szabálytalan táplálékbevitel napközben és a túlméretezett adagok éjszaka - ezek miatt hízunk a legtöbbet. A fogyás és az optimális súly megtartásának kulcsa a rendszeresség és az egyensúly. Az étel elegendően kell telítsen, de nem szabad túlzsúfoltnak éreznie magát.

Hogyan lehet egészségeset vacsorázni? Fogadjon a zöldségekre és sovány húsra. A hidegebb hónapokban javasoljuk a főtt zöldségek elkészítését, nyáron pedig a zöldségsaláták frissíthetik fel. Inspirációkat találhat az egészséges főzéshez weboldalunkon a  receptek részben. Ha már keto diétát folytat, akkor meg kell találnia a megfelelő receptet, amely összhangban áll az étrend program jelenlegi szakaszával. Az 1. fázisban inspirálódjon a protein ételekből való receptek közül, a 2. fázisban a normál élelmiszerekből való receptek közül választhat melyek megengedettek a második fázishoz és a végső 3. fázisban próbálja ki a normál élelmiszerekből való recepteket melyek a harmadik fázishoz felelnek meg. A diétás program befejezése után kedvező áron kész ételeink kínálatából is választhat, amelyek táplálkozási szempontból kiegyensúlyozottak, és nem kell attól tartania, hogy fogyasztásuk után hízni fog. Ezenkívül az előkészítés nagyon gyors, időt takarít meg a főzéssel, és több ideje marad magára.

Választhat receptjeink közül akkor is, ha nem csinálja a keto diétát. Luxus vacsora, amelyet az egész család élvezhet, pld. a lazac kapros pestóval és burgonyaszirommal, a gyorsan elkészíthető egészséges vacsorához próbálja ki a grillezett csirkemellet tavaszi salátával. Az immunrendszer erősítője lehet a Fusilli fokhagymás pestóval. Az a jó étel, amely tartalmazza az összes nélkülözhetetlen vitamint, tápanyagot és ásványi anyagot, eléggé kielégíti az ízeket és telít.

Az egészséges esti szokások közé tartozik a könnyű vacsora és rengeteg idő az emésztésre. Az utolsó étkezést legalább 2-3 órával lefekvés előtt kell megenni. Vacsora után nem kellene hogy "nehéz teltségérzete" legyen, ezért tanácsos kerülni a zsíros és sült ételeket, amelyek nehezebben emészthetők. Amit eszünk és iszunk, az nagy hatással van az alvásunkra is. A rossz elalvás egyik oka lehet a testnek "energiát adó" szénhidráttartalmú étrend, a nehezen emészhető zsíros és sült ételek, vagy a kávé, fekete és zöld tea, kólaitalok, melyek koffeint tartalmaznak. A jobb alvás érdekében hagyja ki ezeket az ételeket és italokat.

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval