Francia keto diéta

BLACK FRIDAY! Használja ki a termékek felére akár az 50%-os akciót is! Kedvezményes termékeket itt talál!

7 + 1 tipp a diétás étrendben való célunk eléréséhez

Azt mondják, hogy a jó kezdés fél siker. De tudjuk azt is, hogy néha a legnehezebb kibírni a végéig! Ebben a cikkben hoztunk néhány tippet, hogyan lehet maximalizálni a diétás étrendben való célunk elérésének esélyeit.

1)    Tűzze ki célját okosan

Egy jól ismert személyiségi edző lecke azt mondja, hogy a célnak három alapvető kritériumnak kell megfelelnie. Muszáj hogy:

Konkrét legyen - A megfelelően kitűzött célnak pontosan definiáltnak, világosnak és egyértelműnek kell lennie. Ilyen cél lehet például 10 kilogramm lefogyása február végéig.

Mérhető legyen - mérhetőnek kell lennie, hogy közeledik-e vagy távolodik-e a céljától. Fogyókúra esetén használhatja a súlyt, a méretet, a ruházat méretét vagy esetleg a testzsír százalékát.

Elérhető legyen - heti tíz kiló leadása irreális. Állítsa be úgy a célját, hogy az elérhető legyen, és elkerülje a frusztrációt. Például számológépünkkel ellenőrizheti, hogy a célja reális-e.

2)    "A terv nélküli cél csak kívánság!"

Lehet, hogy a célját a lehető legjobban kitűzte, de ha a "játékszabályok" nem egyértelműek, akkor valószínűleg nem lesz elérhető. Szerencsére a keto étrend alapelvei viszonylag egyértelműek. Az étrend program meghatározza az étkezések számát, a megengedett zöldségek és egyéb összetevők mennyiségét és típusait. A tippünk? Nyomtasson ki egy tervet és jegyezze mindig bele, hogy sikerül a szabályok betartása.

3)    Dicsekedjen kollégáinak és barátainak

"Egy darab sütemény nem a világ vége, hisz ez a születésnapom!" Egy ilyen mondat kollégája szájából teljesen tönkreteheti több hetes erőfeszítését. Ismertesse meg velük az igazat és látni fogja, hogy a kollégák és barátok támogatni fogják, és nem vezetik majd tévútra.

4)    Legyen büszke részsikereire

Írja föl a kilókat, centimétereket és a zsír százalékát! Fotóza le magát! Legyen büszke arra, milyen messzire jutott el az álomalkat felé. Ez lehet az egyik legjobb motiváció önmagának. Részleges sikereket leírhat például a Prodietix kézikönyvbe, amelyet minden megrendeléssel ingyenesen elküldünk.

5)    Csinálja az egészsége érdekében!

A fogyás oka segít a végsőkig való kitartásban. Fogyjon azzal az érzéssel, hogy a legjobbat teszi a teste érdekében. Végül is az egészség a legértékesebb dolog, amink van.

6)    Közösen könnyebb a fogyás

Fogyjon partnerével vagy barátjával, barátnőjével. Főzzenek együtt és figyeljenek egymásra! Menjenek együtt kocogni vagy gyors sétára! Biztassák egymást! Végül az étrend nemcsak a testének, hanem a kapcsolatának is kedvezhet.

7)    Csatlakozzon közösséghez

Vegye magát körül olyan emberekkel, akik hasonló helyzetben vannak. Keressen egy csoportot a Facebookon, vagy csatlakozzon hozzá a fórumhoz. Rengeteg tippet, trükköt és receptet fog megtudni másoktól, és fordítva, segíthet másoknak és motiválhatja őket.

Végül a legfontosabb tanács!

Higgyjen önmagában, és ne adja fel, ha minden nem úgy megy, ahogyan azt szeretné. Ha feladja, akkor visszatérhet arra a pontra, ahol kezdte. Ha elrontotta az étrendjét, vagy kevésbé fogy, mint szerette volna, hívjon minket, vagy írjon. Szívesen adunk tanácsot Önnek!


 

Online kalkulátor

Számítsa ki, hogy melyik étrend felelmeg az Ön számára?

Nem

Problémás részek

A legmegfelelőb programot keresem...

Kérjen tanácsot táplálkozási tanácsadóval

foglalja le ingyenes telefonos konzultáció táplálkozási tanácsadóval